Міська інфраструктура Львова зазнала значних змін за останні три роки. В місті активно реалізується програма розвитку громадського транспорту, розширення системи велодоріжок та збільшення пішохідних зон. Чого вдалося досягти за цей час і які проекти планується реалізувати у Львові в майбутньому – далі у нашому огляді.
Реконструкція Двірцевої площі навпроти залізничного вокзалу
У минулому році була завершена масштабна реновація Двірцевої площі перед Головним залізничним вокзалом Львова. Правий бік площі був повністю відведений під громадський транспорт і центральну пішохідну алею. Тут також були облаштовані комфортні зупинки, де містяни можуть очікувати на автобус або трамвай. Поряд – зелена зона з місцями для прогулянок та відпочинку, а також фонтан.
.Виділена смуга громадського транспорту на пр. Чорновола
Проспект Чорновола є головною міською артерією, що з’єднує північні райони Львова з центром міста і південними районами. Проспектом проходять 23 маршрути громадського транспорту. Нова виділена смуга для нього (близько 1,3 км в кожному напрямку) дозволила прискорити рух автобусів на 9 хвилин, але сьогодні на інших ділянках маршруту є затримки, і вони не дозволяють в повній мірі відчути перевагу нововведення. Тим не менш, це важливий крок в правильному напрямку. р>
Нові ділянки для велоподорожей та прогулянок
Львів продовжує повільно, але вірно розвивати велосипедну мережу, наприклад, вздовж вулиці Княгині Ольги та проспекту Чорновола. Це ключові ділянки велосипедної мережі, які дозволять пов’язати північні і південні райони міста через його центр і повинні сформувати центральний міський веломаршрут. Важливо, що ці проекти формують новий стандарт якості для будівництва велосипедної інфраструктури. р>
Провулок на вулиці Коперника уздовж стіни костелу св. Лазаря довгий час був занедбаною та непривабливою ділянкою. Після реконструкції провулок перетворився на комфортний простір, який приваблює львів’ян. Найважливішою частиною цього проекту стало зміцнення і якісне озеленення схилу.
Трамвайна колія на вулицях Свєнціцького та Івана Франка
Будівництво трамвайної лінії у напрямку від Сихова до центру міста вулицями Івана Франка та Іларіона Свєнціцького було найбільшим інфраструктурним проектом Львова, спрямованим на забезпечення міста високоякісним громадським транспортом. Однак цей багатомільйонний проект зійшов нанівець, коли трамвай постійно застрявав в заторах в години пік в районі Академії мистецтв. Трамваю потрібно було 25 хвилин, щоб подолати 300 метрів, тому люди виходили і йшли пішки. Це був щоденний стрес для тисяч людей. Після встановлення делініаторів та виділення окремої смуги рух трамвая на цій ділянці пришвидшився майже на 15 хвилин. р>